Vizyon
YÜKSEK HEDEFLERİMİZ
2025
✓ 5 Kıtada, 50 ülkede olmak Amerika, Kanada, ve Çin pazarına girmek.
✓ Vazgeçilmez ve sevilen bir marka olmak.
✓ Global bir şirket olmak.
✓ Doğa ve insan dostu ürünler.
✓ Ürün portföyünü hem temizlik hem kişisel bakım ürünleri ile genişletmek.
2030
✓ En az 3 farklı kıtada üretim yapmak.
✓ İyi yönetişim.
✓ Sektöründe dünyada bilinen en iyi Türk markası olmak.
✓ Ambalajsız ve susuz temizlik ürünleri ve teknolojileri.
TEMEL DEĞERLERİMİZ
✓ Dünyaya, insana saygı ve farklılıklara hoşgörü.
✓ Yenilikçi, girişimci ve sonuç odaklı.
✓ Verimlilik, etkinlik.
✓ Saygın ve etik davranış.
✓ Sadık ve mutlu tüketiciler.
TEMEL ÖZELLİKLERİMİZ
✓ Yetenekli, tutkulu ekibimiz.
✓ Farklılaşma vizyonumuzla yarattığımız inovatif, kaliteli ve öncü ürünlerimiz.
✓ Kurumsal yönetişim yoluyla sürdürülebilirliğimiz.
✓ Sahip olduğumuz Enformatik ve Teknolojik altyapımız.
✓ Stratejik işbirliklerimiz.
Misyon
Temizlik ve kişisel bakım sektörlerinde inovatif ve güvenilir ürünleri ile insanların hayatını kolaylaştırmak ve güzelleştirmek.
Kalite Politikası
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi şartlarına uymak, etkinliğinde sürekli iyileştirme sağlamak. Standartlara uygun, çevre, insan sağlığı, iş sağlığı ve güvenliği yasaları ile uyumlu, yüksek kalite-optimum fiyatta ürünler üretmek. Müşterilerin ihtiyaçlarını eksiksiz olarak karşılayarak, müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamak.